Помощничек
Главная | Обратная связь


Археология
Архитектура
Астрономия
Аудит
Биология
Ботаника
Бухгалтерский учёт
Войное дело
Генетика
География
Геология
Дизайн
Искусство
История
Кино
Кулинария
Культура
Литература
Математика
Медицина
Металлургия
Мифология
Музыка
Психология
Религия
Спорт
Строительство
Техника
Транспорт
Туризм
Усадьба
Физика
Фотография
Химия
Экология
Электричество
Электроника
Энергетика

Реагування на ситуації, які виникають у навчальних закладах у зв'язку з незаконним обігом наркотиків



Сфера впливу незаконного обігу наркотиків на суспільні відносини стає все більш небезпечною. Набирає негативного резонансу проник­нення наркотичних засобів та психотропних речовин із суто кримінального середовища в ігровий і видовищний бізнес, а також до місць масового проведення дозвілля підлітками та молоддю та у навчальні заклади.

Непоодинокі відпрацювання органами внутрішніх справ шкіл, учи-лищ, коледжів, вузів, інших навчальних закладів підтвердили їх вико­ристання ділками від наркобізнесу з метою поширення в них наркоти-ків. Тому завданням сьогодення як органів внутрішніх справ, так і ад-

міністрації навчальних закладів є не допустити перетворення місць навчання на постійні осередки незаконного поширення наркотичних засобів та психотропних речовин серед учнів та молоді.

Тому життєво необхідно та важливо знати, що робити у ситуаціях, мацо:

є підозри, що учень прийшов на навчання у стані наркотичного чи алкогольного сп'яніння.

Перш за все, необхідно:

1. Вивести учня з класу, відокремивши його від інших учнів.

2. Поставити до відома керівництво школи про даний випадок.

3. Запросити медичного працівника школи для проведення медич­ного обстеження учня.

4. У випадку, коли стан підлітка може бути розцінено як алкого-льне чи наркотичне сп'яніння, необхідно негайно повідомити батьків або опікунів підлітка та запропонувати їм негайно звернутися до від­повідного наркологічного закладу з метою проведення спеціального наркологічного обстеження учня, перед цим надавши інформацію про можливості анонімного медичного обстеження, зазначивши адреси та телефони організацій, які працюють у цьому напрямку.

5. Організувати індивідуальні зустрічі підлітків та/або їх батьків з спеціалістом-наркологом та спеціалістом-психологом.

6. У разі ухилення батьків або опікунів від проведення медичного

обстеження учня щодо встановлення стану сп'яніння чи у випадку, коли батьки відмовляються співпрацювати з адміністрацією школи, цю

справу слід обговорити на засіданні педагбгічної ради та вийти з клопо-танням до органів внутрішніх справ щодо направлення такого підлітка та медичне обстеження від їх імені.

7. У разі підтвердження діагнозу щодо перебування учня в стані наркотичного сп'яніння адміністрація школи направляє інформацію до органів внутрішніх справ для подальшого встановлення правоохорон-цями джерел надходження наркотиків до підлітка та осіб, які втягли його у наркоманію, а також інших обставин.

Не є доцільним проведення негайного розгляду причин та обставин вживання підлітком алкоголю чи наркотиків до його витверезіння.

При вчиненні підлітком хуліганських дій небхідно звернутися до найближчого органу внутрішніх справ із викликом працівників міліції

У випадку, коли знайшли дитину в запамороченому або несвідо­мому стані і розумієте, що це наслідки вживання наркотиків або пе­редозування ними.

Про це може свідчити ослаблення пульсу, зменшення частоти сер­цебиття, звуження зіниць (точкові зіниці), синюшнысть і кінчиків пальців, блідість і сухість шкіри, виражене розслаблення мускулатури (зовні виявляється в сповільненості рухів, підгинанні колі, заціпенін­ні, людина надовго застигає в певній позі - характерна поза "навпочіп­ки"), порушення свідомості (від стану сонливості до повної відсутності свідомості), нудота, блювання, порушення мови (невиразна вимова).

У такому разі необхідно:

1. Переконатися, що в приміщенні вдосталь свіжого повітря.

2. Викликати медичного працівника навчального закладу та зате­лефонувати за номером 03 і викликати швидку медичну допомогу

3. Перевернути дитину на бік.

4. Не давати їй спокою, постійно говорити з дитиною, тому що при нудоті вона може захлинутися блювотною масою. Поясніть їй як вона повинна дихати: глибокий повільний вдих - cпокійний повільний ви­дих. Необхідно стежити за диханням потерпілого, оскільки при передо­зуванні наркотиками (опіатами) воно ускладнене, і людина може взага­лі перестати дихати.

5. Якщо дитина не реагує, можна спробувати ущипнути її за мочку вуха, (вона досить чутлива, і якщо людина в свідомості вона відреагує).

6. Якщо у потерпілого все ж таки відсутня реакція на такі дії, по­старайтеся привести його в свідомість: розітріть вуха, покрутіть мочки вух, поплещіть долонями по щоках, поплещіть по шиї ззаду Можна змочити ватку або шматочок тканини нашатирним спиртом і піднести її до носа потерпілого. Звільніть потерпілого від стискаючого дихання одягу, розстібніть комір, щоб йому було легше дихати.

7. Якщо свідомість відновити не вдалося, диальні рухи грудної клітини відсутні, пульс на сонній або стегновій артерії не відчувається, серцебиття не прослуховується, зіниці розширені _ необхідно робити штучне дихання методом "із рота в рот".

8. Зберіть усі препарати, які вжила дитина, -таблетки, порошки, роз­чинники і віддайте їх членам медичної групи. Xoча медики знають, що потрібно робити, щоб привести підлітка до тями, але для цього їм по­трібно знати, які препарати вона вживала, це полегшить роботу медичної групи. Крім цього, виведення зі стану наркотичного сп'яніння ще не озна­чає, що у подальшому дитина не буде потребувати медичної допомоги.

9. Навіть якщо стан дитини покращився без допомоги лікаря, вона все одно підлягає медичній іммобілізації.




©2015 studopedya.ru Все права принадлежат авторам размещенных материалов.