Божие селение во храм святый приводится Богородица Мариам, плотию, трилетствующая, и Той свещесветят девы предтекуще.
Божия Агница неблазненная, и голубица нескверная, Боговместимая скиния, славы освящение, в скинии святей обитати избра.
Трилетствующая телом, и многолетствующая духом, ширшая небес, и горних сил превышшая, да восхвалится песньми Богоневестная.
Богородицы празднующе, в невходимых предшествие, свещеимуще, умно с веселием днесь, и мы с девами ко храму приближимся.
Священницы Божии облецытеся в правду благодатию, и срящите светло, входы подающе Дщери Царя и Бога во святая.
Слава, Троичен:
Свет Отец, Свет Сын Его, Свет Дух Утешительный, яко от Солнца бо Единаго Троица сияющи, Божественно озаряет, и соблюдает души наша.
И ныне, Богородичен:
Тя пророцы проповедаша кивот, Чистая, святыни, кадильницу златую, и свещник, и трапезу: и мы яко Боговместимую скинию воспеваем Тя.
Катавасиа: Прежде век от Отца рожденному нетленно Сыну, / и в последняя от Девы/ воплощенному безсеменно / Христу Богу возопиим: / вознесый рог наш, // Свят еси Господи.
Седален, глас 4. Подобен: Удивися Иосиф:
Возопий Давиде, что сей настоящий праздник, Юже воспел еси иногда в книзе псаломстей, яко Дщерь Богоотроковицу и Деву: приведутся, рече, Царю таинственно девы во след Ея, и ближния Ея. И дивен соделай и всемирен праздник зовущим: Богородица нам предста, спасения ходатаица.
Слава, и ныне, глас и подобен тойже:
Непорочная Агница и нескверный чертог, в дом Божий Богородица Мариам с веселием вводится преславно, Юже ангели Божии дориносят верно, и вси вернии блажат присно, и благодарственно поют Ей непрестанно велиим гласом: наша слава и спасение Ты еси, Всенепорочная.
Пророче Исаие, прорцы нам, Дева кто есть имущая во чреве, Яже из Иудина корене прозябши, и рождшися из Давида царя, семене святаго, Плод благославный?
Начинайте девы и воспойте песни, руками держаще свещи, Чистыя Богородицы предшествие хваляще, ныне грядущия во храм Божий купно с нами празднующи.
Иоакиме и Анно веселитеся ныне, во храм приводяще Господень Чистую Бога Матерь Христа Всецаря будущую, от вас же рождшуюся, яко трилетствующую Юницу.
Святая святых сущи Чистая, во храм святый возлюбила еси вселитися, и со ангелы, Дево, беседущи пребываеши, преславне с небесе хлеб приемлющи, Питательнице жизни.
Рождше паче надежди Пречистую Деву, благочестиво обещахуся Богу принести: и исполняют, дающе яко жертву Рожденную от них, Иоаким днесь и Анна, в дом Божий.
Прозябе жезл иногда Ааронов, прообразующий, Чистая, Божественное рождество, яко безсеменно зачнеши, и нетленна пребудеши, и по рождестве девствующи явишися, Младенца питающи всех Бога.
Девы Деву, и матери Матерь благочестно стецытеся почтити с нами рождшуюся, яко непорочную жертву и рожденную Богу плодоносимую, вси убо светло празднуем.
Слава, Троичен:
Троицу Лицы, Единицу образом благочестно славим, Бога истинна, Егоже поют ангельская и архангельская чиноначалия, яко твари Владыку, и человецы верно покланяющеся присно.