Помощничек
Главная | Обратная связь


Археология
Архитектура
Астрономия
Аудит
Биология
Ботаника
Бухгалтерский учёт
Войное дело
Генетика
География
Геология
Дизайн
Искусство
История
Кино
Кулинария
Культура
Литература
Математика
Медицина
Металлургия
Мифология
Музыка
Психология
Религия
Спорт
Строительство
Техника
Транспорт
Туризм
Усадьба
Физика
Фотография
Химия
Экология
Электричество
Электроника
Энергетика

На Бог Господь, тропарь, глас 4: Днесь благоволения Божия: трижды.



Вход во храм Пресвятыя Владычицы нашея Богородицы и Приснодевы Марии.

На Малей вечерни, на Господи воззвах, стихиры, глас 1.

(Подобен: Небесных чинов:)

От Господа приимше обещания плод Иоаким и Анна, Божию Матерь, благоприятну жертву, в храм введоша днесь, и Захариа великий архиерей благословив прият. [Дважды.]

Святых святая во святых обитати достойно введеся, яко богоприятна жертва: и Сию девы добродетельми благоукрашаемы, впреди свещоносяще, приведоша Господу якоже сосуд священнейший.

Да отверзется дверь богоприятнаго храма: храм бо всех Царя и престол, днесь со славою внутрь прием, Иоаким возлагает освятив Господу, от Него избранную в Матерь Его.

Слава, и ныне: глас 8:

Давид провозглашаше Тебе, Пречистая, провидя освящение входа Твоего в храм: в немже концы днесь празднующе, славословят Тя, Всепетая. Яже бо прежде рождества Дева, и по рождестве пребывши нетленна, Мати Слова жизни. Днесь в храме Захариа веселится, восприем Тя Владычице, и святая святых радуются, подъемши Тя источника жизни нашея. Темже и мы псаломски вопием Ти: о нас моли Сына Твоего и Бога нашего, даровати нам велию милость.

На стиховне стихиры, глас 2: (Подобен: Доме Евфрафов:)

Двери небесныя приимите Деву во святая святых, нескверную же скинию Бога Вседержителя.

Стих: Приведутся Царю девы вслед Ея, искренния Ея приведутся Тебе.

Девственнии лицы Чистую приемлите Деву, светло свещоносяще, во святая святых, яко Невесту Бога Всецаря.

Стих: Приведутся в веселии и радовании, введутся в храм Царев.

Хлеб словесный, чертог Божия Слова, из руки божественнаго ангела, приемлет обитающи во святая святых.

Слава, и ныне, подобен тойже:

Свет Тя трисиянный, вжегши Богородице, в храме славы, небесную Ти пищу посылает, величая Тя.

Тропарь, глас 4:

Днесь благоволения Божия предображение, / и человеков спасения проповедание, / в храме Божии ясно Дева является, / и Христа всем предвозвещает. / Той и мы велегласно возопиим: / радуйся смотрения // Зиждителева исполнение.

На Велицей вечерни:

Блажен муж, первый антифон.

На Господи воззвах, стихиры на 8, глас 1:

(Подобен: О дивнаго чудесе! )

Днесь вернии ликовствуим, / во псалмех и песнех Господеви поюще, / и чтуще Того священную сень, / одушевленный кивот, невместимое Слово Вместившую: / приводится бо Господеви, / паче eстества плотию младенствующи, / и святитель великий Захариа / приемлет с веселием Сию,// яко Божие жилище. [Дважды.]

Днесь храм одушевленный святыя славы / Христа Бога нашего, / eдина в женах Благословенная Чистая, / приводится в храм законный жити во святых:/ и радуются с Нею Иоаким и Анна духом, / и девственнии лицы Господеви поют, / псаломски воспевающе, // и чтуще Матерь Eго.

Ты пророков проповедание, / апостолов слава, и мучеников похвала, / и всех земнородных обновление, / Дево Мати Божия: / Тобою бо Богу примирихомся./ Темже чтим Твое в храм Господень вхождение, / и со ангелом вси песненно, / радуйся, Тебе Пречистая вопием, // Твоими молитвами спасаемии.

Ины стихиры, глас 4: Подобен: Яко добля:

Во святая святых, Святая и Непорочная, Святым Духом вводится, / и святым ангелом питается, / сущи святейший храм Святаго Бога нашего, / всячeская освятившаго входом Eя, // и обожившаго eстество земных поползшееся. [Дважды.]

Отроковицы радующеся, и свещи имуще, / Свещи днесь предходят разумней: / и вводят Сию во святая святых, священно / проявляюще хотящую Зарю неизреченно из Нея возсияти, // и просветити во тьме седящия неведения, Духом.

Веселяся приими Захарие, / возопи Анна всехвальная, / Юже проповедаша Божии пророцы Духом: / и Сию введи во святый храм, / священно воспитатися, / яко да будет Владыки всех Божественный престол, // и палата, и oдр, и светозарное обителище.

Слава, и ныне, глас 8:

По рождестве Твоем, Богоневесто Владычице, / пришла eси в храм Господень / воспитатися во святая святых, яко освященна: / тогда и Гавриил послан бысть к Тебе всенепорочней, / пищу Тебе принося. / Небесная вся удивишася, / зряще Духа Святаго в Тя всельшася. / Темже Пречистая и Нескверная, / Яже на небеси и на земли славима, // Мати Божия, спаси род наш.

Вход. Прокимен дне. Чтения 3.

Исхода чтение. [Глава 40.]

Глагола Господь к Моисею глаголя: в день един месяца перваго поставиши скинию свидения, и вложиши кивот, и покрыеши его завесою. И внесеши трапезу и светильник ея: и положиши кадильницу златую, во еже кадити пред кивотом свидения. И положиши покров завесы над дверьми скинии свидения. И возмеши елей помазания, и помажеши скинию, и вся яже в ней: и освятиши ю, и вся сосуды ея, и будет свята, И освятиши жертвенник, и будет жертвенник, святая святых. И сотвори Моисей вся, елика заповеда ему Господь Бог, Святый Израилев. И покры облак скинию свидения, и славы Господни исполнися скиниа. И не можаше Моисей внити в скинию свидения, яко осеняше над нею облак: и славы Господни исполнися скиниа.

Царств третиих чтение. [Глава 8.]

Бысть, яко соверши Соломон еже создати дом Господень. И собра вся старцы Израилевы в Сион, вознести кивот завета Господня из града Давидова: сей есть Сион. И взяша священницы кивот завета Господня, и скинию свидения, и вся сосуды святыя, яже в скинии свидения. И царь, и весь Израиль пред кивотом. И внесоша священницы кивот завета Господня на место его, в давир храма, во святая святых, под крила херувимов. Яко херувими бяху распростерты крилами над местом кивота: и покрываху херувими над кивотом и над святая его свышше. И не бе в кивоте, кроме двух скрижалей завета, яже положи тамо Моисей в Хориве, яже завеща Господь. И бысть, яко изыдоша священницы от святаго, и облак исполни дом. И не возмогоша священницы стати служити от лица облака: яко исполнися славы дом Господа Бога Вседержителя.

Пророчества Иезекиилева чтение. [Главы 43 и 44.]

Тако глаголет Господь: будет от дне осмаго и прочее, сотворят иереи на олтари всесожжения вашего, и яже спасения вашего, и прииму вы, глаголет Адонаи Господь. И обрати мя на путь врат святых внешних, зрящих на востоки, и сия бяху затворена. И рече Господь ко мне: врата сия затворена будут, и не отверзутся, и никтоже пройдет сквозе их, яко Господь Бог Израилев пройдет ими, и будут затворена. Яко Игумен сядет в них снести хлеб, по пути Еламских врат внидет, и по пути его изыдет. И введе мя по пути врат святых сущих к северу, прямо храму: и видех, и се исполнь славы храм Господень.

На литии стихиры, глас 1, самогласны. [Георгия Никомидийскаго]:

Да радуется днесь небо свыше, / и oблацы веселие да кропят / о зело преславных величиих Бога нашего: / се бо дверь на востоки зрящая,/ рождшися от неплодове безплодныя по обетованию, / и Богу освящена бывши в жилище, / днесь в храм яко непорочное приношение приводится, / да радуется Давид, бряцая в гусли: / приведутся, рече, Царю девы в след Eя,/ ближния Eя приведутся, внутрь скинии Божия, / внутрь очистилища Eго,/ воспитатися в жилище, // прежде век от Oтца нетленно Рождшагося, // во спасение душ наших.

Глас 4:

Днесь Боговместимый храм Богородица, / в храм Господень приводится, / и Захариа Сию приемлет: / днесь святая святых радуются, / и лик ангельский таинственно торжествует, / с нимиже и мы празднующе днесь, с Гавриилом возопиим: / радуйся Благодатная, Господь с Тобою, // имеяй велию милость.

Приидите вси вернии, Eдину Непорочную восхвалим, от пророков проповеданную, и в храм приведенную, прежде век пронареченную Матерь, и в последняя лета явльшуюся Богородицу. Господи, молитвами Eя мир Твой подаждь нам и велию милость.

Слава, и ныне: глас 5. [Леонта Маистра:]

Возсия день радостен, / и праздник всечестен: / днесь бо Яже прежде рождества и по рождестве Дева пребывши, / в храм Господень приводится / и радуется Захариа старец, родитель Предтечев, / и вопиет весело: / приближися Предстательница скорбящих, / в храм святый, яко свята,/ освятитися во обителище Всецаря. / Да веселится Иоаким праoтец, и Анна да радуется, / яко принесоша Богу яко трилетствующую Юницу / непорочную Владычицу. / Матeри срадуйтеся, девы взыграйте, / и неплоды сликовствуйте, / яко отверзе нам Небесное Царство пронареченная Всецарица, // радуйтеся людие, и веселитеся.

На стиховне стихиры, глас 5: Подобен: Радуйся:

Радуется небо и земля, / небо умное грядущее зряще, / в Божественный дом воспитатися честно, / Деву eдину и непорочную, / к Нейже дивяся Захариа вопияше, / двере Господня, храма отверзаю Тебе двeри, / радующися в нем ликовствуй: / познах бо и веровах, / яко уже избавление приидет проявленно Израилево, / и родится из Тебе Бог Слово, // даруяй мирови велию милость.

Стих: Приведутся Царю девы в след Eя: // искренния Eя приведутся Тебе.

Анна Божественная благодать яве, / от благодати данную Чистую Приснодеву / приводит с веселием в храм Божий, / призвавши ити пред Нею oтроковицам / свещи носящим, и глаголющи: / пойди Чадо, / Давшему Тя буди возложение, и благовонный фимиам. / Вниди в невходимая, и увеждь тайны, / и уготовися быти Иисусово вместилище веселое и красное, // подающаго миру велию милость.

Стих: Приведутся в веселии и радовании, // введутся в храм Царев.

Внутрь в храм Божий, / Боговместимый храм возлагается Дева Всесвятая, / и oтроковицы Eй ныне свещи носяще предходят. / Играет родителей сопряжение изрядное, / Иоаким же и Анна ликовствующе, / яко родиша Творца Рождшую, / Яже ликовствующи в Божественных скиниих, / и питаема рукою ангеловою Всенепорочная, / Христа явися Мати, // подающаго миру велию милость.

Слава, и ныне, глас 6. [Сергиа Агиополита:]

Днесь собори верных сошедшеся, / духовне да торжествуим, / и Богоoтроковицу Деву и Богородицу, / в храм Господень приводиму,/ благочестно восхвалим: / предызбранну от всех родов, / во обителище всех Царя Христа и Бога: / девы свещи носяще предыдите, / Приснодевы чтуще честное происхождение: / матeри печаль всю отложивше, / радостно споследствуйте Матери Бога бывающей, / и радости мира ходатаице. / Вси убо радостно, / eже радуйся, со ангелом возопиим Обрадованней, // присно молящейся о душах наших.

На благословении хлебов, тропарь, глас 4:

Днесь благоволения Божия предображение, / и человеков спасения проповедание, / в храме Божии ясно Дева является, / и Христа всем предвозвещает. / Той и мы велегласно возопиим: / радуйся смотрения // Зиждителева исполнение. (трижды).

На Утрени

На Бог Господь, тропарь, глас 4: Днесь благоволения Божия: трижды.

По 1-м стихословии седален, глас 1: Подобен: Лик ангельский:

Праведных плод Иоакима и Анны приносится Богу во святилище святое, плотию младенствующи Питательница жизни нашея: Юже благослови священный Захариа, Сию вси, яко Матерь Божию верно да ублажим.

Слава, и ныне, тойже.

По 2-м стихословии седален, глас 4: Подобен: Удивися Иосиф:

Прежде зачатия Чистая освятилася еси Богу, и рождшися на земли, дар принеслася еси ныне Ему, исполняющи отеческое обещание. В Божественнем же храме, яко сущо Божественный храм, от младенства чисте со свещами светлыми отдана бывши, явилася еси приятелище неприступнаго и Божественнаго Света. Велико воистинну предшествие Твое, едина Богоневесто и Приснодево.

Слава, и ныне, тойже.

По полиелеи седален, глас 8. Подобен: Повеленное тайно:

Да радуется Давид песнописец, и да ликовствует Иоаким со Анною, яко плод святый из них произыде, Мариа светоносная, Божественная свеща: и радуется входящи в храм, Юже и зря благослови Варахиин сын, и радуяся взываше: радуйся, чудо всемирное!

Слава, и ныне, тойже.

 




Поиск по сайту:

©2015-2020 studopedya.ru Все права принадлежат авторам размещенных материалов.